ייבוא אישי בשילוח בינלאומי

כאשר אתם עוברים רילוקיישן (Relocation), דבר הכולל העתקה של מקום המגורים לחו”ל, תדרשו לעמוד בפני הליך מורכב המצריך מחשבה רבה ותכנון מדויק לפרטי פרטים. אין זה באמת משנה מהו המניע להעתקת המגורים. בין אם המדובר בפיתוח הקריירה, הלימודים, הזוגיות או המשפחה, תצטרכו להעמיק רבות בהליך זה ולענות על שאלות עיקריות הנקרות בדרך, כמו: כיצד, ובאיזה אופן כדאי להעביר את החפצים בצורה הטובה ביותר? היכן הם יכולים להיות מאוחסנים בזמן העברה ומי יכול לסייע בכל הבירוקרטיה הנדרשת?
הדרך המומלצת היום לעבור הליך זה בצורה הטובה ביותר היא להסתייע בחברה ייעודית לתחום זה – חברת שילוח בינלאומי המתמחה ביבוא אישי.

חברת שילוח בינלאומי

חברת שילוח בינלאומי עוסקת בכל נושא העברה והשילוח הבינלאומי. היא מתעסקת בכל הבירוקרטיה הנדרשת ומבצעת העברה של החפצים ממדינה אחת למדינה אחרת, תוך שמירה על החפצים ועל איכותם, עד להגעתם אל היעד.

חברת שילוח בינלאומי – שירותים

השירותים אותה מציעה חברת שילוח בינלאומי מגוונים במיוחד ונועדו לסייע בכל הליך המעבר מ-א’ ועד ת’. ראשית, בירוקרטיה.
חברת שילוח בינלאומי דואגת לטפל בכל מילוי הטפסים והניירות השונים הכרוכים בהעברת החפצים, עם תכנית מיוחדת הכוללת חשיבה כיצד ניתן להעביר את אותם חפצים: בים? באוויר? זאת, תוך תייחסות לפרמטרים שונים כמו לוח זמנים, רגישות החפצים ועוד. שירות נוסף שמציעה חברת שילוח בינלאומי הוא שירות של אחסנה.

אחסנה

שירותי אחסנה מיועד לאנשים אשר צריכים מקום לשמור על החפצים שלהם, אם זה בגלל שינוי בלוח הזמנים, או השהיה של המעבר עד זמן מסוים. לחברת “איגל שיפינג” שטחי אחסון נרחבים מיוחדים, הפזורים במדינות שונות ומשמשים בדיוק למטרה זו. כמובן ששטחי האחסון בנויים בגדלים שונים ונמצאים בתנאי האקלים המדויקים על מנת למנוע פגיעה בחפצים.

ייבוא אישי

אחד השירותים הבולטים בהם מתעסקת חברת שילוח בינלאומי הוא ייבוא אישי. ייבוא אישי נועד להעביר חפצים גדולים, או חפצים קטנים ורבים מחו”ל. הליך זה של ייבוא אישי כרוך בבירוקרטיה רבה, כמו השגת היתרי אישור למעברי הסחורות, מסמכים רלוונטיים של עמיל מכס, שחרור החבילות, בדיקת תקינות וכשירות של חפצים (למשל בכלי רכב המיובאים לארץ) וכו’. מאחר והליך זה של ייבוא אישי כרוך בבירוקרטיה מרובה, פנייה לחברת שילוח בינלאומי יכולה להקל במיוחד על ההליך ולחסוך כאבי ראש מיותרים.

עמיל מכס

שירות נוסף אותו מציעה חברת שילוח בינלאומי, הוא התקשרות לעמיל מכס. עמיל מכס ייצג אתכם מול רשויות המכס, הוא ימלא את הטפסים הקשורים לייבוא או לייצוא של החפצים, הוא יסווג את הסחורות ובעיקר יהווה את הנציג הרשמי של הלקוחות מול הרשויות. עמיל מכס מחברת “איגל שיפינג” הינו עמיל מכס מקצועי הבקי בכל הידע ובכל התהליכים הקשורים לסחר בינלאומי. הוא שולט בכל הדרישות החוקיות ומסייע ללקוחות להעביר את החפצים במהירות ובאופן המיטבי.

ורגע, לפני סיום

אין ספק שברגע שאתם מבצעים העתקה של מגורים, או כאשר אתם מעוניינים לייבא חפצים באופן אישי, מדובר על הליך מורכב הכולל פרטים רבים בתוכו. על מנת לעבור את התהליך הזה בשלום ובצורה הטובה ביותר, מומלץ במיוחד לפנות לחברת “איגל שיפינג” אשר עוסקת בתחום כבר שנים רבות, ובעלת קשרים רבים  עם חברות שילוח בינלאומיות נוספות. חברת “איגל שיפינג” תסייע לכם להעביר את החפצים בצורה הטובה ביותר וללא כל חשש של נזק.

עכשיו אתם יכולים להעמיס גם את המונה ליזה על הדרך…

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il