הוזלת עלויות בשילוח בינלאומי

אין זה משנה מהי הסיבה שאתם צריכים לבצע שילוח בינלאומי. בין אם מדובר על תהליך רילוקיישן שאתם מבצעים, אם יש לכם עסק שמייבא \ מייצא מוצרים, או אם מדובר על העברת חפצים שנשארו בירושה מהסבתא בחו”ל. עדיין מדובר בפעולה לוגיסטית, שלעיתים, גם לא מביישת פעילות מבצעית מורכבת. תהליך זה, על כל מורכבותו, כרוך בהוצאות רבות, החל מהתקשרות עם חברת שילוח בינלאומי, וכלה במשלוחים, במיסים ובכל ההוצאות הבירוקרטיות הנלוות. חשוב לדעת, שניתן להוזיל את עלויות השילוח הבינלאומי, בצורות ובאופנים שונים, במספר פעולות פשוטות. לרשותכם, אגדנו במאמר הבא, מספר נקודות חשובות, אשר יספקו לכם מידע מעניין. הם יסייעו לכם לחסוך בעלויות, ובכך תוכלו לבצע שילוח בינלאומי, במחירים סבירים, אשר לא יאלצו אתכם לקרוע את הכיס.

דחיפות – כמה חשוב לכם להעביר את המשלוח עכשיו?

נתחיל מעניין הדחיפות. כאשר אנחנו מדברים על ניסיון להוזיל את עלויות השילוח, נשאל את עצמנו כמה חשוב להעביר את המשלוח עכשיו? האם מדובר במשהו מיידי? או שמא ניתן לחכות עם זה לחודש הקרוב? ככל שנצטרך להעביר את המשלוח בדחיפות גבוהה יותר, כך גם עלות השילוח תתייקר. לכן, חשבו מראש, מתי אתם צריכים את המשלוח? בהרבה מקרים, חברות שילוח בינלאומיות משכירות מחסנים ייעודים, אשר בהם ניתן לשמור את התכולה במקרים בהם היא תאוחסן לפני הזמן המיועד למשלוח.

נפח ומשקל – מה משקלם ונפחם של הסחורות?

אין ספק ששילוח סחורה כבדה, בעלת משקל רב, יעלה יותר משילוח סחורה שהמשקל והנפח שלה יותר קל. אם למשל אתם צריכים להעביר מעטפות, וחבילות קלות, במשקל נמוך של עד 30 ק”ג, תוכלו להשתמש בשירותי שילוח סטנדרטיים. כמובן שיש לקחת בחשבון שזה שירות יותר איטי בדרך כלל.

שילוח אווירי או שילוח ימי?

ישנן מספר דרכים לבצע שילוח בינלאומי. באמצעות שילוח יבשתי, שילוח אווירי או באמצעות שילוח ימי. עלות ההעברה בדרכים השונות תהיה שונה. שילוח אווירי מיועד בעיקר למטענים גדולים וכבדים שבהם נושא המידיות והדחיפות מהווה את הסיבה העיקרית למשלוח, ומצדיק את העלות הגבוהה ביחס לשילוח ימי. במטענים לא כבדים, שאינם דחופים, מומלץ להשתמש בשילוח ימי. אז יהיה מדובר בפיתרון זול משמעותית עבור הלקוח. יחד עם זאת, חשוב לציין שבמידה ומבצעים שילוח ימי, יש לקחת בחשבון, שהתכולה יכולה להתעכב בפריקה, מה שיכול לקחת קצת יותר זמן, מעבר לצפוי. כאשר בוחרים חברת שילוח, חשוב להתייחס לסוגי השילוחים המקובלים בחברה, פרק הזמן והן הביטוח לגבי המטען.

התקשרות עם עמיל מכס

לכאורה, איך עמיל מכס יכול להוזיל עלויות? אז התשובה לפניכם. עמיל מכס, הוא סוכן שעובד מטעם חברת השילוח. הוא מוסמך ובקיא בנושא של הסחר הבינלאומי, ומסייע לכם בבירוקרטיה הנדרשת בעת תהליך ייבוא. מלבד הזירוז המשמעותי בהליך הבירוקראטי, עמיל המכס יוודא שאינכם משלמים יותר ממה שאתם אמורים לשלם, ובכל מקום שתוכלו לחסוך בו בעלויות, הוא יסייע על מנת שזה יקרה. תחשבו, שמספיק לא להבין לעומק סעיף במסמך בירוקראטי בנמל, וכבר תשלמו יותר ממה שאתם צריכים. לא חבל? בדיוק בשביל יש עמיל מכס.

להוזיל עלויות זה אפשרי!

אין ספק, שהתהליך של שילוח בינלאומי מורכב, ודורש יכולת מעמיקה והתמקדות בפרטים השונים. יחד עם זאת, גם בתחום זה, שיכול להיתפס, לכאורה, כיקר, ניתן עם קצת תשומת לב, להצליח להוזיל את העלויות. צרו איתנו קשר למידע נוסף

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il